Protime Logo
               ... la timpul şi locul potrivit!
     

Studii de caz

Studii de caz
De ce Protime este o soluție pentru orice tip de companie? Care sunt atuurile Protime? Toate aceaste lucruri sunt declarate cu încredere de către cei care folosesc soluția noastră. Ei sunt clienți Protime!
Autogrill
Descriere: Companie cu sediul principal în Milan, Italia, activă in peste 40 de țări, cu peste 52,000 angajați. Soluția Protime este folosită în aeroporturile din Brussels, Hamburg și Stuttgart.
Domeniu de activitate: HORECA
Web: www.autogrill.com
Studiu de caz:

Punctele tari ale soluției Protime în viziunea domnului Stan Monheim, Manager Autogrill Belux:

"Ușurința utilizării

Nu trebuie să ai cunoștințe IT sau pregățire tehnică pentru a lucra cu soluția Protime. Încerc să folosesc aplicația în mod regulat pentru a mă ține astfel informat.

Preț/calitate

Dacă strategia se schimbă, nu trebuie să re-planifici totul. Utilizatorii cheie știu exact cum să trateze ajustarea parametrilor, mulțumită cursurilor de calitate pe care le-au primit. Acest lucru se traduce printr-o reducere considerabilă a costurilor cu consultanța.

Soluție integrată

Protime are valoare adăugată prin interfațarea în timp real cu echipamente și cu alte soluții software precum sistemele ERP. Astfel, nu trebuie să introduci date decât o singură dată ceea ce oferă valoare adăugată managementului identității.

Uniformitate

Protime nu cunoaște granițe. Soluția poate fi implementată în țări diferite, cu legislații diferite și limbi diferite. Pe când eram HR manager la Restair, am văzut cu ochii mei efectele pozitive ale soluției Protime pentru subsidiarele noastre de peste graniță.

SaaS

Software as a Service este o decizie strategică pentru o companie. Unul dintre cele mai mari avantaje este acela ca poți folosi cunoștințele unor specialiști IT care garantează în mod continuu un serviciu de cea mai bună calitate folosind ultimele versiuni ale soluției și cele mai noi tehnologii."
Barry Callebaut
Descriere: Lider mondial în producția de cacao și produse din ciocolată, cu sediul principal în Zurich, Elveția, cu prezență in 26 de țări. Compania deține aproximativ 40 de unitați de producție cu peste 7,000 de angajați.
Domeniu de activitate: Alimentar
Web: www.barry-callebaut.com
Studiu de caz:

Lien De Cnop,
Head of European Support Service Center

Cea mai mare provocare la nivel European este de a nu fi subestimat: aproape fiecare țară europeană are modul ei propriu de management al personalului, mod care poate varia chiar de la o unitate de producție la alta. "Prelucrarea manuală a datelor prevala", își amintește Lien. "În consecință, dacă aveai nevoie de un raport, era extrem de mult de lucru." Soluția Protime a fost aleasă cu o mare hotărâre.
Campina
Descriere: Campina este unul dintre cei mai mari furnizori la nivel modial de ingrediente ce se folosesc în industria alimentară (lapte, băuturi dietetice, iaurturi, deserturi) și cea farmaceutică.
Domeniu de activitate: Alimentar
Web: www.campina.com
Studiu de caz:

Punctele tari ale soluției Protime în viziunea domnului Wil Pijnenburg, Manager Campina Netherlands:

"Eficiența

Cel puțin cu 50% mai puține erori.

Viteza

Centralizarea datelor de salarizare pentru cei 2,700 de angajați durează acum doar 1 oră pe lună.

Preț/calitate

Nu a fost necesară nici o adaptare a soluției în ciuda complexității proceselor de management din cadrul companiei.

Serviciile

Prin contractul de servicii (SLA - Service level agreement) Protime garantează intervenții rapide pentru rezolvarea problemelor, în multe cazuri fiind posibilă intervenția de la distanță."
Kronvest
Descriere: Grupul de firme Kronvest din România are activități în industria imobiliară, resurse umane, HORECA, dezvoltare software.
Domeniu de activitate: Activități multiple
Web: www.kronvest.com

Mărturia doamnei Iuliana Ungureanu, sef al departamentului de resurse umane în cadrul grupului de firme:

"În domeniul Resurse Umane soluția Protime ajută foarte mult. Mai ales în condițiile în care stăm foarte prost cu timpul și nu putem să urmarim zilnic pe hârtie fiecare persoană daca și-a îndeplinit norma. Este util în întocmirea pontajului lunar și în orice moment al zilei poți ști dacă persoanele sunt în incinta unității unde sunt asignați.

De asemenea, evidența concediului de odihnă îmi e utilă atât mie cât și angajaților care în orice moment pot vedea câte zile de concediu au utilizat și câte mai au disponibile. Se scurtează și timpul de circulație pentru aprobări pentru cererile de concediu.

Selectarea zilelor libere anuale care se scad automat din prezență este foarte utilă.

Nu sunt o specialistă în softuri și în general în domeniul IT dar pot să afirm că toate funcțiile pe care le utilizez de la acest soft, în special cele enumerate mai sus, îmi sunt de mare ajutor.

Chiar îl recomand tuturor pentru eficiența și usurința în utilizare."
Mira
Descriere: Poliție zonală acoperind 23 de centre rezidențiale pe o arie de 182 km2 cu 125 ofițeri de poliție și 18 civili.
Domeniu de activitate: Poliție
Web: www.pzmira.be
Studiu de caz:

Valoarea adăugată de Protime conform comisarului Pol Cappon:

"Eficiența

Echivalent a 2 angajați normă întreagă.

Preț/calitate

Implementare ușoară, pe o infrastructura deja existentă, costuri mici de întreținere.

Flexibilitate

Ajustările minore se pot efectua "in-house".

Soluție la modul general

A fost posibilă introducerea programului de lucru flexibil, o mai bună vizibilitate asupra modului in care angajații își petrec timpul la locul de muncă, camera armelor mai eficient securizată prin intermediul sistemului de control acces, etc."
Randstad
Descriere: Agenție de ocupare temporară a forței de muncă.
Domeniu de activitate: Workforce management
Web: www.randstad.be
Studiu de caz:

"Cu soluția Protime pentru managementul forței de muncă, întregul personal Randstad poate să își gestioneze mai bine raportul muncă-viața personală."

"Soluția Protime reduce la zero marja de eroare în calcularea salariilor."

Probleme existente
  • Angajații nu aveau informații referitor la orele de muncă efectuate
  • Departamentul de resurse umane nu avea informații HR centralizate
  • Departamentul de resurse umane lucra sub presiune, ceea ce cauza erori
  • Nevoia pentru a putea avea un program de lucru flexibil
Cauze
  • Inexistența unui mecanism de înregistrare sistematică a prezențelor și absențelor
  • Cererile de concediu sunt făcute pe hârtie, cu calcularea salariilor manuală
  • Forța de muncă în creștere
Rezultate
  • Informațiile devin disponibile în timp real
  • Salariile sunt calculate
  • Timpul este folosit optim și numărul erorilor este minim
  • Se creează mai mult timp pentru activițățile importante
  • Angajații au vizibilitate asupra orelor lucrate
  • Se îmbunătățește raportul între muncă și viața personală
Waak
Descriere: Organizație non-profit, cu 1,800 angajați din care 1,200 persoane cu handicap fizic. Furnizor de cabluri electrice pentru autoturisme, aparate de uz casnic și industrial.
Domeniu de activitate: Ateliere de producție
Web: www.waak.be
Studiu de caz:


"Actualmente 12 angajați ai departamentului de resurse umane lucrează cu soluția Protime zilnic. Avantajele principale ale soluției Protime sunt flexibilitatea și ușurința în utilizare. Avem puțini angajați care cunosc întreaga funcționalitate a aplicației însă această cunoastere nu este necesară, lucrul cu aplicația făcându-se aproape intuitiv.

Este dificil să măsurăm cât timp am scutit prin folosirea soluției Protime deoarece volumul actual de muncă a crescut de asemenea. Am câștigat timp în general în activitatea de colectare a datelor pentru întocmirea salariilor: dacă totul merge fără incidente, începem activitatea de colectare la 10 am și până la 11 am este completă, și vorbim de aproximativ 1,600 de angajați."